UNIMEDIA - portalul de ştiri nr. 1 în Moldova
English | Twitter | Statistica UNIMEDIA | Despre noi | Blogs.UNIMEDIA | Publicitate | Contact | Trimite o stire | RSS 

portalul de ştiri
nr. 1 din Moldova

ora: 10:31, 15 sep 2009

24395
92

COMENTARIU LIVE de la conferinţa de presă, susţinută de Vladimir Voronin

COMENTARIU LIVE de la conferinţa de presă, susţinută de Vladimir Voronin
Foto: UNIMEDIA

(UPDATE: 14:02) Vladimir Voronin a mulţumit jurnaliştilor şi i-a anunţat că se va întâlni cu ei mai des. Conferinţa de presă a luat sfârşit.

(UPDATE: 14:00) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Mata eşti o fată tânăra (către Angela Gonţa). Ai dori să susţii un bărbat trădător? Aşa şi noi, cum să susţinem o persoană, care ne-a trădat? (referinţă la Marian Lupu - n. red.)".

(UPDATE: 13:58) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Mata rău auzi sau nu vrei să auzi. Mi se pare că aţi avut probleme financiare acolo... nu mai ţin minte exact."


(UPDATE: 13:55) Valeriu Saharneanu, preşedintele Uniunii Jurnaliştilor: "Aţi declarat că presa nu a avut de suferit în anii, în care aţi fost la conducere. Vreau să vă aduc aminte de dosarele, care au fost iniţiate împotriva Vocea Basarabiei, Jurnal de Chişinău..."

(UPDATE: 13:55) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Ne vom debarasa de lipitori în interiorul partidului, aşa cum a fost Marian Lupu. Vom vedea cine se va lipi de nouă guvernare şi le vom pregăti plăcinte. Noi nu vom înainta pe nimeni la funcţia de vice-preşedinte al Parlamentului. Dacă se vor accepta condiţiile noastre, atunci ne mai gândim."

(UPDATE: 13:53) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Nicio instituţie internaţională, inclusiv UE şi Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei nu are dreptul să ne indice ce Constituţie să avem."

(UPDATE: 13:50) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Transferul puterii este o chestiune foarte serioasă. Asta nu e cum o persoană se ridică de la masă şi se aşează alta."

(UPDATE: 13:47) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Ce ţine de creşterea criminalităţii, întrebaţi-l pe Ghimpu. Zaraza asta repede creşte. Am cerut ministrului de interne informaţii la această temă. Mulţi s-au înviorat şi ridică capul."

(UPDATE: 13:46) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Nu am declarat că emisarii europeni ar fi fost implicaţi în alegerile din Moldova. Ceea ce scrieţi voi pe site-uri, tot voi trebuie să citiţi."

(UPDATE: 13:43) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Am demisionat din funcţia de preşedinte conform Constituţiei. Ne vom aşeza la masa tratativelor, dacă vor fi acceptate aceste condiţii. La summitul CSI voi participa doar dacă voi fi invitat de preşedinţii şefilor de state ale CSI."

(UPDATE: 13:38) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM, evită să spună cine ar fi persoana, pe care PCRM ar putea să o voteze la funcţia de şef al statului.

(UPDATE: 13:36) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Nu vrem ca societatea să participe de câte două ori pe an în alegeri. Nu ne este indiferent de ceea ce am făcut noi timp de 8 ani de zile, iar aceştia să ruineze tot. Nu ne este frică de nimic."

(UPDATE: 13:33) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Ştim ce au fost încercări de atacare a postului de televiziune "Moldova 1". Orice atac va fi urmat de declaraţiile noastre. Nu m-am judecat cu niciun jurnalist. Nu că am pielea foarte groasă, ci pentru că asta ar fi fost împotriva democraţiei."

(UPDATE: 13:31) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Vom analiza ce greşeli am făcut noi în campanie şi le vom corecta."

(UPDATE: 13:28) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Nu e cazul să visăm permanent la alegeri. Noi transmitem Republica Moldova fără datorii, inclusiv fără datorii la pensii şi salarii."

(UPDATE: 13:26) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Ceea ce s-a întâmplat la 7 aprilie încă nu s-a încheiat. Căutăm o ieşire civilizată din această situaţie complicată. Aceste alegeri permanente nu duc la nimic bun."

(UPDATE: 13:24) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "În acest moment, nu îmi pare rău că altcineva va conduce reuniunea CSI. Am făcut tot ce mi-a stat în puteri..."

(UPDATE: 13:24) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Am încheiat al doilea mandat de preşedinte la 7 aprilie, deoarece evenimentele de atunci ne-au încurcat să implementăm programele noastre."

(UPDATE: 13:22) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "E important să se înţeleagă pentru ce noi putem participa la alegerea preşedintelui ţării. Oamenii aşteaptă stabilitate şi dezvoltare destoinică. Vom transmite aceste documente actualei majorităţi şi vom afla poziţia lor."

(UPDATE: 13:19) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "A doua condiţie se referă la soluţionarea problemei transnistrene. El nu conţine nicio surpriză. E necesară păstrarea neutralităţii ţării. Dacă vom adera la un bloc militar, înseamnă că vom stimula separatismul ţării. Aceleaşi drepturi le are şi Găgăuzia."

(UPDATE: 13:17) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "E necesară păstrarea îndemnizaţiei de pensionare, majorarea îndemnizaţiei la naşterea copiilor, majorarea anuală a volumui cotei de cheltieli bugetare pentru ocrotirea sănătăţii etc."

(UPDATE: 13:15) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Alegerea lui Mihai Ghimpu în calitate de preşedinte al Parlamentului a zdruncinat încrederea noastră că ei se conduc de principiile, pe care noi le-am anunţat. Ei provoacă alegeri anticipate. Noi le mai oferim încă o şansă. Acum vom transmite proiectele a două declaraţii, de consens cu actuala putere - metodele de luptă cu criza economică şi soluţionarea crizei transnistrene."

(UPDATE: 13:12) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Am avut discuţii cu reprezentanţii partidului din teritoriu. Ei se întreabă dacă vom vota sau nu pentru preşedinte. Ţara are nevoie de stabilitate. Ţara a obosit de alegeri."

(UPDATE: 13:10) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Aţi văzut că noi am încercat să creăm o coaliţie de centru - stânga, dar aceste patru partide au fost mai mult decât solidare."

(UPDATE: 13:08) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "PCRM nu a scăzut în rating. În Găgăuzia, chiar am crescut."

(UPDATE: 13:06) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Sediul preşedinţiei este liber. Mă aflu la sediul partidului. Plecăm de la putere pe cale democratică."

(UPDATE: 13:04) Vladimir Voronin întârzie la conferinţa de presă.

(UPDATE: 12:43) În scurt timp, urmează să înceapă conferinţa de presă a preşedintelui PCRM, Vladimir Voronin. UNIMEDIA transmite VIDEO ÎN DIRECT de la conferinţa de presă. Vezi fluxul video în interiorul ştirii.

Preşedintele Partidului Comuniştilor, Vladimir Voronin, organizează astăzi la ora 13.00 o conferinţă de presă în care îşi va expune poziţia cu privire la situaţia actuală din politicul moldovenesc. UNIMEDIA va transmite imagini video ÎN DIRECT de la locul desfăşurării conferinţei.

UNIMEDIA aminteşte că recent, Vladimir Voronin a declarat pentru postul de radio rusesc "Ecoul Moscovei" că pregăteşte PCRM de alegeri anticipate şi că formaţiunea condusă de acesta nu va vota candidatura AIE la funcţia supremă în stat.

Sursa: UNIMEDIA




Comentarii (92)
1. Alexis, ora: 10:38; 15 sep 2009
Iarasi idiotul asta incepe cu propaganda lui ieftina. Debilu-le - conformeaza-te si disparii din ochii lumii. Ai face bine sa dispari de pe fata pamintului. Atitia oameni buni mor in fiece zi si mosneagul asta marasmatic nu se duce si gata... straniu si nevoie mare pentru bietul popor moldav.
2. bunel, ora: 10:40; 15 sep 2009
Cel mai bine e sa fie ignorat de toata persa, atunci va intelege ca lumea nu-l mai vrea, din cite se vede ajunge cam greu la tartacica aia comunista.
3. Andrei555, ora: 10:40; 15 sep 2009
Deja cei din PCRM la congres nu il mai asculta, a hotarat sa faca conferinta de presa.
Sigur ca va spune numai de rau despre AIE, si ca nu vor vota presedintele, insa astea is lucruri care el nu poate sa le impuna in partid, insa a hotarat sa se arate la conferinta.
Se stie foarte bine ca presedintele va fi ales indifernet de vointa lui Voronin. Cei din PCRM,o mare parte din ei inteleg foarte bine ca alegeri anticipate ar fi un gest de sinucidere...
4. ProkazniK, ora: 10:41; 15 sep 2009
da ce mai vrea si asta iara sa mai spuna???? stie numai sa injure in rusa, sa fure si sa se plinga CC.
Pleaca macar cu demnitate!!! Pozor-ule ce esti!!
5. MAPAMOND , ora: 10:41; 15 sep 2009
Voronin, nahren's pliaja, *******! Ori la tine greu ajunge? (Comnetariu moderat)
6. dima, ora: 10:53; 15 sep 2009
Mie nu-mi spune nimic numele acestui om, un cetatean de rind, sincer habar nu am cine este!
7. Andrei555, ora: 11:00; 15 sep 2009
dima, as fi vrut sa pot spune acelasi lucru, ca nu stiu cine este,
INSA acesta este cel mai mare bandit din Moldova, care a furat tot ceea ce misca, a omorit oameni nevinovati, sia batut joc inclusiv de electoratul care la votat... SI a dat dovada de o prostie mai mare decat permite legea. Pentru toate astea este cel mai urat om, daca mai poate fi numit om, un animal din asta.
8. prichindel, ora: 11:00; 15 sep 2009
eu cred ca, daca ii schimba cineva microfonul cu o sticla de vodka, s-a incheiat conferinta inainte de a incepe :)
9. bica, ora: 11:22; 15 sep 2009
Lăsaţi omul să vorbească! Cu cît mai mult va vorbi, cu atît mai ridicol va arăta. Să-i oferim această şansă!
10. Dragos1, ora: 11:24; 15 sep 2009
sa nu credem cumva ca a disparut
11. WWW, ora: 11:25; 15 sep 2009
Strigati lui Voronin la conferinţa de presă - POSEL NA HER !!! Si dati cu un papuc !!!..))
12. rasta, ora: 11:29; 15 sep 2009
думаю тут будет всё и 8 лет рая а теперь грядёт ад, и запад поставил своих марионеток, полная румынизация и гражданская война, и все сумашедшие и лишь партии одной, на передовой мы верим. мы пытались, мы хотели, но они ведут страну в пропасть и весной все решиться но если конечно оппозиция пойдет на диалог (дайте иммунитет пожалуйста, мне и олеееежкееее), то даааа будем работать, а так конечно неееет работать не будем в паршивом колхозе, и конечно, еще раз о избирателях которые нам верят и других которых обманули. о наших и ваших и патриотизме-комунизме
в кратце будет "всё пидарасы, один я д'артаньян"
плюс полюбому сморозит пару фразочек-воронинизмов так что посмеёмся от души :)
кстати был и.о.п теперь э.и.о.п (экс испол обяз през) из иопа в эиопы
13. rasta, ora: 11:33; 15 sep 2009
13. filatica, а ты таки оказался чёртиком подосланым prapaditule , а как бойко копировал из moldova-suverana статьи. Ты заработался чуВАКА, так башка забита комуняцкой пропагандой что обливая помоями оппозицию ты всё равно используешь формат и гимны комуняк, думал плюнул в оппозицию а попал своим же красным в харю:) не мочись, не сри, не плюйся, всё на тебя же попадет, ты что не знал? На дворе ветер перемен :) уууээээээээй
14. proDorin, ora: 11:36; 15 sep 2009
mai da maaare idioti sunt astia de la Moldova Suverana. Cum naiba le reuseste sa idealizeze gunoiul ista de comunist atit de mult. Mie mi se face graeata numai cind ii aud numele sau il citesc dapoi sa mai compun inca brasoave despre el.
Trabuie sa ai mare tarie de caracter si nesimtire sa idealzezi un imbecil ca Voronin.
15. rasta, ora: 11:42; 15 sep 2009
21. filaticа, ora: 11:41; 15 sep 2009
catre administratia unimedia.md: Blocati utilizatorul -

WTF?
16. Sonata, ora: 11:56; 15 sep 2009
In scurt timp nu va avea cine sa cumpere ziarul Moldova Suverana si economia de piata va alege pleava de neghina.
17. sandu scepticu, ora: 12:51; 15 sep 2009
ma pish pe el si pe conferintza lui
manca-mi-ar p*la
18. Outlander, ora: 12:56; 15 sep 2009
Пошёл нахрен! :)
19. Toka, ora: 13:00; 15 sep 2009
Pregatiti antivomitivele! A inceput sa vorbeasca vova! :))))
20. bunelu, ora: 13:04; 15 sep 2009
Unimedia,la acasta conferinta,Voi puteti sa-l puneti pe spate pe accest TRADATOR de popor si TARA cu intrebari de felu;dece a alungat din tara specialisti de innalt grad,tineret,dece a ridicat salariile,pensiile,bursele numai de 3-4 ori iar preturile de sute de ori,dece pe cei ca au mai ramas in acasta tara ia transformat in ROBI-ii sai.
21. raisa, ora: 13:05; 15 sep 2009
DE CE SCRIETI CONFERINTA DE PRESA A PRESEDINTELUI ! NU MAI ESTE PRESEDINTE ? ESTE VORONIN SAU PRESEDINTE ED PARTID COMUNIST !
22. ProkazniK, ora: 13:06; 15 sep 2009
........Plecăm de la putere pe cale democratică."

blin ma inerveaza strasnic!!!!!! abia acum vorbeste de DEMOCRATIE!!!! interesant ce intelege el prin acest cuvant si pe care cale au mers timp de 8 ani!!!
23. Gavril, ora: 13:08; 15 sep 2009
plâng
24. ProkazniK, ora: 13:08; 15 sep 2009
da ai dreptate tara a obosit de alegeri!!!! dar de ce nu recunosti ca ti-e frica de alegeri??
25. free2, ora: 13:11; 15 sep 2009
buhaha vova acasa....
http://www.bash.org.md
26. Denn , ora: 13:15; 15 sep 2009
ProkazniK - mai!!! tu doar cunosti pe muistii estea,numai gu gura si lucreaza,mai mult nu pot sa fac nimic))
JOS VORONIN,JOS PPCD,JOS DICTATURA!!!!!
SA TRAIASCA LIBERTATEA!!!!!!
27. Vladis, ora: 13:19; 15 sep 2009
Bravo tovarase Voronin, ma bucur ca in al 12-lea ceas ati hotarit sa votati presedintele.
28. ProkazniK, ora: 13:20; 15 sep 2009
37. Denn , ora: 13:15; 15 sep 2009

pai se vede ca noi suntem in majoritate si pru democratie!!!!!))))

так держать братцы!!!!!
29. Vladis, ora: 13:20; 15 sep 2009
Acum totul depinde de Alianta cat de unita va fi... avind in vedere factorul moldovenesc... mai exact curva cu 12 fetze
30. ultimate, ora: 13:21; 15 sep 2009
la conferinte intotdeauna se citeste textul de adresare de pe foaie?? sau numai voronin are asa IQ turbat?? interesant, el singur crede in tot ce citeste sau totusi are vre-o sansa de scapare omul asta??
31. ProkazniK, ora: 13:22; 15 sep 2009
UPDATE: 13:25) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "În acest moment, nu îmi pare rău că altcineva va conduce reuniunea CSI. Am făcut tot ce mi-a stat în puteri..."


despre care puteri mai vorbesti??? ti-au ramas puteri doar pru a te screme la WC!!!! cu atita putere ai furat TARA NOASTRA, ca acum numai pru asta t-au mai ramas!!
32. Denn , ora: 13:23; 15 sep 2009
mai filatica mai!!!
nu cumva esti si tu un octeabrionok cicasios?????
inchide-te repejor!!!!
33. ProkazniK, ora: 13:25; 15 sep 2009
44. Denn , ora: 13:23; 15 sep 2009
octeabrionok cicasios?????


"ROLF")))))))))
34. ProkazniK, ora: 13:27; 15 sep 2009
DA CAT SE MAI POATE SA SPUNA MICIUNI VERDE IN OCHI???

OMUL ASTA NU ARE NICI RUSINE NICI STIMA FATA DE POPORUL SAU!!!!
35. bunelu, ora: 13:28; 15 sep 2009
Il ustura pe el si echipa lui in fund cum va trai poporul Moldovenesc si ce se va intimpla cu tara.Sint convins ca acest TRADATOR ara biletele in buzunar.
36. ProkazniK, ora: 13:30; 15 sep 2009
44. bunelu, ora: 13:28; 15 sep 2009
.... ai dreptate!!!! si nu numai el!!!! toti poponarii lui!!!!
37. ProkazniK, ora: 13:35; 15 sep 2009
...."Nu ne este indiferent de ceea ce am făcut noi timp de 8 ani de zile, iar aceştia să ruineze tot. Nu ne este frică de nimic."

ce sa ruineze cind ati lasat doar ruine!!!!! da precis ca va tremura genunchii si va pisati verde de frica!!!
38. omuletz, ora: 13:35; 15 sep 2009
De ce pe nici un post in MD nu se transmite live?
Nesimtitilor de jurnalisti, nici macar la Moldova 1,Nit, sau EU(Rosca)TV
vad ca toate microfoanele sunt acolo, ei asteapta sa ii taie prostiile lui sapu sa arate la popor
jurnalisti prapaditi curve a lu Voronin!
39. Pasuta, ora: 13:39; 15 sep 2009
dece a disparut legatura si dece nu setransmite live pe televiziunea publica oare?!!!!Ura au cazut in genunchi lihtele pagine comuniste!!!!!!!!
40. isaev, ora: 13:40; 15 sep 2009
Прекратите истерику. Берегите нервы. Они вам понадобятся. ;)
41. bunel, ora: 13:40; 15 sep 2009
discursul lui Voronin este orientat spre a ne trezi mila, ca uite ce bun a fost, de fapt in tot discursul sau s-au scos in evidenta doar aspectele pozitive, celele negative omul se face ca ploua pentru a nu stirni repulsia publicului. Cineva foarte bine l-a instructat inainte de conferinta aceasta, spusele mielusesti nu corespund naturii vulcanice lui Voronin. Aceasi fata de mielusel am vazut-o in 2005 cind a fost ales presedinte, dupa care a redevinit ceea ce este.
42. isaev, ora: 13:41; 15 sep 2009
Уверен, что средняя з/п в стране уже в октябре будет 500 евро. Филат обещал. Не мог же он обмануть...
43. ProkazniK, ora: 13:43; 15 sep 2009
46. isaev, ora: 13:40; 15 sep 2009 Прекратите истерику. Берегите нервы. Они вам понадобятся. ;)

опаааааааа.............))))
а вот и ОКТЯБРЕНОК не вовремя родившейся!!!!!))))
в зеркало посмотри..... истеричка!!!! "CRAZY"))))
44. isaev, ora: 13:45; 15 sep 2009
@49. Да я-то спокоен. Это вы истерику закатываете. Вон сколько восклицательных знаков. И не только вас касается, кстати. Филат вон, тоже уже не знает, согласен ли он быть премьером или нет. При Гречаной-премьере он был бы согласен. А сейчас - прямо и не знает... :)
45. Denn , ora: 13:48; 15 sep 2009
Слушай isaev засунь себе в рот ириску, и иди-ка прогуляйся,твои реплики тут лишние.))
46. ProkazniK, ora: 13:49; 15 sep 2009
51. isaev, ora: 13:45; 15 sep 2009

ОН ПОНИМАЕТ (не то что ты) что ваша Зина разбазарила все деньги!!!
и тока такой как ты мог по "Вон сколько восклицательных знаков" определить так истерику!!!!
тоже мне!!!
47. isaev, ora: 13:49; 15 sep 2009
Ушел. Ругательства - в блог. А можете друг друга пометом пообкидывать, для разнообразия. ;) Народное либеральное хобби.
48. bunel, ora: 13:54; 15 sep 2009
@isaev,
marirea salriilor au fost efectuate la comanda in an preelectoral fara o baza economica. Au marit salariul cu 20% ca apoi dupa aprilie sa le coboare la veniturile de pina la marire, unde-i toata smecheria? Mentinerea fortata a leului pentru a ruina exportatorii? Exodul fortei de munca? In toata tara au ramas numai batrini, copii nesupravegheati cu parinti in straintate? Despre ce vorbim? Care stat faurit in 8 ani?
49. Pasuta, ora: 13:55; 15 sep 2009
mudila isaev i-mi pare ca esti tu acela care ai cazut in isterie ca sa predat tatt-o Voronin,stai si te intrebi cum asa oare.....?Jigodiile intotdeauna zdohnesc sa stii si pentru viitor,da ce va fi in continuare crede ca nu va fi rau deloc atita timp cit de al de tine nu se vor conforma si vom incepe impreuna sa traim in tara mai bine!!!!
50. silviu86, ora: 13:59; 15 sep 2009
Ma uit la Voronin si ma gandesc ca tare bine i-ar sta lui pensionar!!Sa se duca la pescuit,sa joace sah in parc cu alti pensionari.Sa-i lase si pe cei tineri sa conduca.Ca doar nu toti sunt prosti si el e cel mai bun!!
51. chess, ora: 14:00; 15 sep 2009
(UPDATE: 14:00) Vladimir Voronin, preşedinte PCRM: "Mata eşti o fată tânăra (către Angela Gonţa). Ai dori să susţii un bărbat trădător? Aşa şi noi, cum să susţinem o persoană, care ne-a trădat? (referinţă la Marian Lupu - n. red.)".

Raspuns: pai daca eu as fi o betiva proasta si cretina, si el ar pleca la alta frumoasa si desteapta, ca se le fie bine copiilor mei, DA l-as sustine!!!
52. chess, ora: 14:02; 15 sep 2009
Gonta tormozit!
53. viat, ora: 14:05; 15 sep 2009
UNIMEDIA,
plasati va rog materialul audio pentru a fi ascultat, va rugam mult.

Mersi anticipat.
54. sirus, ora: 14:07; 15 sep 2009
28. Toka, ora: 13:00; 15 sep 2009

Frate, ţie văd că nu ţi-au ajutat, vezi mesajele de pe mess...:D
55. bunelu, ora: 14:07; 15 sep 2009
Democratilor le va fi foarte greu atit cit vor mai strica aerul in acasta republica indivizi de al-de isaev,si cu cit mai repede vom dizinfecta toate ocoalele,grajdurile si vom turna cite un pic de otrava in laturi,cu atit mai repede vom vom scapa de ei in acasta tara..
56. tretjak, ora: 14:07; 15 sep 2009
... Dar daca ati face coalitie cu PD, Lupu ar fi tradator, sau nu? Pacat, ca nu i s-a pus intrebarea aceasta, l-ar fi prins bine in capcana...
57. viat, ora: 14:10; 15 sep 2009
50. isaev, ora: 13:45; 15 sep 2009

nimeni nu face isterie, iar Voronin va vota pentru Ghimpu. Intelegerile sunt facute, iar acedari. Apropo, intelegerea este ca urmare a presiunii internationale. Nu uita, stapanul tau a facut doua zile in urma declaratii ca nu va vota nici un candidat din partea AIE. Acum a schimbat pozitia. Pana la alegerea presedintelui o sa faca astfel de declaratii prin care o sa cedeze treptat si totul.
Mai asteapta putin dupa ce se creaza guvernul, dupa ce vor fi dezvaluite secretele guvernarii comuniste, atunci tovarase isaev o sa spui singur ca comunistii au fost niste pederasti.
58. ProkazniK, ora: 14:10; 15 sep 2009
62. tretjak, ora: 14:07; 15 sep 2009

probabil ca ar fi spus ca asta a fost un scenariu predefinit!!!!!
.... e un DERBEDEU, care stie sa citeasca numai de pe hirtie!!!! cred ca la citire in scoala a fost bun, si numaI LA CITIRE!!!))))
59. iasomi, ora: 14:10; 15 sep 2009
@ bunelu, ora: 14:07; 15 sep 2009

bunelu, de unde atata agresivitate?? "otrava in laturi"??
60. iasomi, ora: 14:11; 15 sep 2009
stai ca m-am prins, avem si bunel, si bunelu..
61. ludmila, ora: 14:12; 15 sep 2009
Tovarasul voronin trebuie sa constientizeze ca cea mai mare gresala a Moldovei este si a fost el cu echipa lui de tilhari. Acuma si-a amintit de problema Transnistriei dar ce a facut 8 ani. I-a lins fundul lui Medvedev si Putin. A amagit pensionarii cu cite 10-15 lei adaos la pensie numai ca sa-i aleaga, dar singuri au furat de milioane. rusine comunistilor.
62. bunel, ora: 14:14; 15 sep 2009
Lupu "tradator" cum a fost, dar a votat pentru Greceanyi!!! Daca vocea lui in PCRM s-ar fi facut auzita, Lupu n-ar fi "tradat", dar daca PCRM are nevoie doar de slugi care sa-l slujeasca si sa nu faca glas, ce democratie are in vedere? Iata ca Voronin demonstreaza inca odata ca pentru el PCRM este un SRL pentru asi promova propriile interese de clan. Lozinca "cine nu-i cu noi acel e contra noastra"! Iata si tot rezumatul conferintei.
Voronin o fi simtit ca ar putea ramine pe din afara PCRM de aceea repede si-a schimbat tactica, de acum in colo el se va lupta si cu tradatorii din interiorul partidului, ecuatie cam grea.
63. corbu, ora: 14:16; 15 sep 2009
un minciunos ai fost toti acesti ani, un minciunos esti si acum, la sfirsit. Absolut neobrazat, sa afirmi ca presa la noi a fost libera, nepersecutata. Comunizmul tot timpul s-a bazat pe minciuna. Du-te odata si dispai din ochii nostri, mojic necarturar. Nu te-a dus capul cel putin mediatorul sa vorbeasca romina. Du-te unde-a dus surdul vaca si mutul iapa.Sa uitam odata si pentru totdeauna de tine.
Posel nahren, bivsii predsedateli communistov.
64. don345ro, ora: 14:18; 15 sep 2009
Pt.31 :Nenica,nu te supara ca-ti spun,dar esti cam dus cu pluta .
Dar in rest esti cu ura fata de romani in termenii obisnuiti pe care il au comunistii,asa ca din punctul psihologic al comunistilor esti ok, sanatos,brav si sugubat cum numai Voronin este. .
Probabil ca ai luat numele altuia si vrei sa bagi zanzania intre oameni si sa razi apoi.
Asta e.Ce sa faci cu comunismul ca asta e:prostie,ura si neam prost.
Cat despre Voronin ,el a condus pana acum cu bata si p--a.Nu prea mai functioneaza si atunci se agita din ce in ce mi mult ca sa convinga.
Si cu cat vor fi mai putini comunisti sa-l sustina,va deveni si mai scandalagiu.
65. don345ro, ora: 14:18; 15 sep 2009
Pt.31 :Nenica,nu te supara ca-ti spun,dar esti cam dus cu pluta .
Dar in rest esti cu ura fata de romani in termenii obisnuiti pe care il au comunistii,asa ca din punctul psihologic al comunistilor esti ok, sanatos,brav si sugubat cum numai Voronin este. .
Probabil ca ai luat numele altuia si vrei sa bagi zanzania intre oameni si sa razi apoi.
Asta e.Ce sa faci cu comunismul ca asta e:prostie,ura si neam prost.
Cat despre Voronin ,el a condus pana acum cu bata si p--a.Nu prea mai functioneaza si atunci se agita din ce in ce mi mult ca sa convinga.
Si cu cat vor fi mai putini comunisti sa-l sustina,va deveni si mai scandalagiu.
66. antirosoranj, ora: 14:19; 15 sep 2009
56. silviu86, ora: 13:59; 15 sep 2009 Ma uit la Voronin si ma gandesc ca tare bine i-ar sta lui pensionar!!Sa se duca la pescuit,sa joace sah in parc cu alti pensionari.
uite-aici nu-s de acord cu tine. eu il vad imbracat lejer, intr-un costum alb-negru (poate fi si de la Armani, isi poate permite), in dungi, desigur. verticale. si cu palarioara (sau cum s-o fi numind). sa i se dea mancare de 3 ori pe zi. gratis. las' sa se odihneasca, o fi obosit, saracu...
67. LunaAzul, ora: 14:22; 15 sep 2009
Ce scarnavie....
68. antirosoranj, ora: 14:25; 15 sep 2009
din tot ce-a spus el acolo mi-a bucurat auzul cand a spus ca pcrm-ul se va debarasa de lichele si tradatori (parca tot asa spunea si rosca de cate ori cineva il parasea ppcd-ul - dau-ar Dumnezeu sa ajunga la acceasi performanta in alegeri!). asadar, exista pericolul pt ei ca un anumit contingent al pcrm (minimum 8, sper) sa se desprinda de celula-mama si sa voteze presedintele.
69. don345ro, ora: 14:27; 15 sep 2009
Voronin o sa fie din ce in ce mai vocal,acuzator in cautare de cearta,nemultumiri,si bataie ca sa se arate util,pt.ca e badaran, neam prost si violent si ca numai intimidand poate sa stea in frunte.
Pt.el partidul propriu e o haita care poate fi folosita numai daca esti cel mai tare iar poporul merita mintit,amagit si luat in suturi daca nu face cum zice el.
Este obisnuit sa comande si sa le stie pe toate si desi partidul sau e in pierdere ii e frica sa fie inlocuit si atunci se face si el util cum poate.Cum ii place cotonogeala asta si cauta:motive de lupta.
Un bou.
70. Denny88, ora: 14:30; 15 sep 2009
intrati si reprezentativa tara pe http://www.erepublik.com/en/referrer/Ursu+Denis e super joaca
71. bunelu, ora: 14:37; 15 sep 2009
Iasomi,eu nu sint agresiv invers sunt un pacefist convins,numai-ca contra parazitilor functioniaza (bine nu otrava)ci solutie antiparazit.Din potriva ei, isaevistii ne toarna otrava noua celor ce vrem sa traim in curatenie,in pace buna cu toti vecinii, noi sintem cei ce leam dat voie la acesti paraziti sa se inmultiasca,cu gindul ca ei vor accepta cultura,traditiile noastre,insa ei inping cu ritul conditiile lor.
72. pentru_adevar, ora: 14:41; 15 sep 2009
Voronin singur nu stie ce vrea, ba voteaza presedintele, ba nu voteaza ca vor anticipate... Ba zice ca el a facut pace cu Transnistria si lasa urmatoarei guvernari o tara fara probleme, ba da idei cum sa rezolva criza de acolo. Asa se cintrazice singur pe dlui, eu om mai mincinos ca maria sa n-am vazut in viata mea!!! O fi lasat el pensii si salarii fara datorii, dar toate is date pe creditele luate d ela banci comerciale, astea datorii ale cui sunt? De ce au scazut salariile la bugetari? Sa traiasca dansul pe 2000 lei cu copil mic cu tot...
73. BlackT, ora: 15:17; 15 sep 2009
Lupu practic nu a divulgat nimic din ceia ce se vorbea pe la siezdurile de partid secrete si este tradator :) o face ca Stalin, cine nu e comunist e "PREDATELI" si "VRAG NARODA"
au ei grija sa spuna cu cit trebue majorata pensia, atunci cind singuri dicteaza preturile pe piata. a spune ca a ridicat pensia de 4 ori nu inseaman nimic. e nevoe de un raport pensie/cosul minim de consum care a fost in 2001 si care este in 2009
74. casandrel, ora: 15:47; 15 sep 2009
delaiut horoshuiu minu pri plohoi igre.
si ce nou ma rog a spus.
problama transnistreana o pomeneste. de vreo 9 ani in urma a promis ca o va solutiona "na ura". dar iata ca s-a cufurit si acum mai are narav sa le arate cu dejetul liberalilor. ducetiva si va schimbati pampersul ca pute.
neutralitatea - inca o mita moarta. neutralitatea are sens atunci cind 1. esti instare s-o aperi. 2. este considerata si de alte state cel putin din region. cum stau lucrurile aici? armata nationala ... cum nu s-a screme nu face nimic contra oricarei alte din preajma. cum s-ar spune "unesionnaia brizom". iar punctul 2... FR si-a bagat piciorul in "neutralitatea" noastra. cum sedea armata rusa in Tiraspol asa si sede.
partea sociala indeobste e o batjocura, considerind cit o furat olejka.
75. obiectiva, ora: 15:56; 15 sep 2009
Nu inteleg de ce atita interes prezinta acest ins jurnalistilor? - nu se vede ca omul are nevoie de un consiliu al medicilor psihiatri, neurologi...
76. don345ro, ora: 16:54; 15 sep 2009
Mosu e simpatic.
A promis ca rezolva problema transnistriana si nu a putut sa o faca in 8 ani.
Acum da la alti sfaturi la rezolvarea problemelor pe care el nu le-a stiut cum a le rezolve.
Oridecate ori nu iesea ceva ce vruia el ,fugea la Moskova ca sa capete prestigiu in fata sustinatorior comunistilor si sa-si acopere incopmpetenta.Moskova ia fost carja.
Acum cere altora sa tina cont de experienta lui de conducator.
Cine vrea s asculte sfaturile unui sofer care a izbit automobilul de un pom si da apoi sfaturi cum se conduce o masina?
Nu are simtul realitatii .Vorbeste cu orbii si surzii.
77. casandrel, ora: 17:09; 15 sep 2009
si ce are el cu Lupu? de 5 aprilie Lupu le-a adus cel putin 10% din electorat, volodea insa i-a dat cu piciorul. asa ca mai bine ar face, daca si-ar cere scuze de la Lupu, cum ar trebui sa-si ceara scuza si de toti tinerii maltratati si ucisi. pacate are peste cap, dar tot o face pe popa.
78. patrik, ora: 17:53; 15 sep 2009
Oameni buni, Voronin deja a inceput campania electorala pentru viitoarele alegeri anticipate speriindu-i pe toti cu "haos, criminalitate, saracie ...". Toate acestea au fost si pina acum, dar erau ascunse iscusit. Ce se va intimpla acum, cind totul va iesi la iveala? Iata pe ce mizeaza Voronin. Noi, trebue sa explicam populatiei adevarul...
79. bunelu, ora: 18:16; 15 sep 2009
Patrik,esti bravo in realitate asa ar fi trbuit sa fie,ne alegem toti cei ce intelegem ca puteria intradevar este in minile noastr si cei ce vrem sa traim intro tata infloritoare,si intradevar democrata,cite unu,doi batrinei sau prostolani tineri, dupa putinta,sa le descidem ochii ca sa poata vedia cine-s cei condusi de cel mai gogoman tradator VORonin.Sa stii ca daca deschid ochii 20%,este un pas urias

Pentru a putea comenta trebuie sa fiţi logat:
E-mail:
Parola:
Nume:

Comentariu:



Înainte de a plasa un comentariu va rugăm să va familiarizaţi cu termenii şi conditiile comentariilor pe unimedia.md
Log-in
Blogs.UNIMEDIA
Parteneri
AIESEC Moldova
© 2009 New Media Group