UNIMEDIA - portalul de ştiri nr. 1 în Moldova
English | Twitter | Statistica UNIMEDIA | Despre noi | Blogs.UNIMEDIA | Publicitate | Contact | Trimite o stire | RSS 

portalul de ştiri
nr. 1 din Moldova

ora: 10:39, 25 nov 2009

3377
22

(video) Lupu îşi propune să devină punct de echilibru, după ce PCRM şi-a trădat principiile şi a dezbinat societatea, consideră Boţan

(video) Lupu îşi propune să devină punct de echilibru, după ce PCRM şi-a trădat principiile şi a dezbinat societatea, consideră Boţan
Foto: UNIMEDIA

Marian Lupu: „Eu sunt moldovean şi nu voi participa la Ziua Unirii”

„Marian Lupu, preşedintele Partidului Democrat, îşi propune să devină punct de echilibru în societate, după ce Partidul Comuniştilor şi-a trădat principiile şi a dezbinat societatea.” Declaraţia aparţine lui Igor Boţan, director ADEPT, fiind solicitat de UNIMEDIA să comenteze declaraţiile politicianului că se identifică ca fiind „moldovean”.


„Cred că Lupu are un rol asumat de balanţă între interesele celor care se consideră moldoveni şi ale celor care se identifică români. Sper că Marian Lupu este sincer. De altfel, lucrurile ar fi grave. Dacă oamenii simt că sunt minţiţi, îşi schimbă opţiunile de vot”, a mai precizat Boţan.

Directorul ADEPT nu exclude că declaraţia lui Marian Lupu ar avea şi o conotaţie electorală: „Nu e clar dacă vom avea alegeri anticipate, dar Lupu joacă şi enunţă ceea ce este util”.

Amintim că ieri, 24 noiembrie, Marian Lupu a declarat că se consideră moldovean şi că nu va participa la Ziua Unirii, care se va sărbători la 1 decembrie.

Sursa: UNIMEDIA




Comentarii (22)
1. Artur Leanca, ora: 10:54; 25 nov 2009
NOI TREBUIE SA AVEM DIFERITI POLITICI CARE CU MOSCOVA CARE CU BUCURESTIUL CARE CU BRUXELUL.
2. BlackT, ora: 10:55; 25 nov 2009
electoratul PCRM va pleca sub tutela lui Lupu. Liberalii trebue sa creeze metode serioase pentru a incadra in procesul electoral si cetatenii de peste hotare.. in asa conditii vom avea o balanta foarte echilibrata in parlament vom avea jumatate leberala si jumatate social-democrata, asi prognoza o dezvoltare destul de eficienta atunci cind in fiecare 4 ani aceste 2 parti se for rindui in detinerea majoritatii. 4 ani de reforem sub majoritarii liberali apoi 4 ani de intarire si stabilizare sub conducerea social-democratilor. nici un fel de suprematie totala a unui sau altui partide, nuci un fel de dezbinare intersociala interetnica si aparare a ptriei promovata anterior de cadavrul politic PCRMist!
3. vultoor, ora: 11:00; 25 nov 2009
politici sau politicieni, bre desteptule?

inainte de a posta mai citeste niste carti
4. Culmea, ora: 11:19; 25 nov 2009
#1

Da, şi toţi vor socoti guvernarea O CURVĂ, ceea ce şi este de fapt acum.

Nai văzut ce dragoste avea Putin de Filat, dacă acesta cerea NATO în parlamentul UE, sau nai văzut cum lau întîmpinat pe Ghimpu toţi cei din CSI, că acesta vede "bătrîne moarte".
5. Lil, ora: 11:42; 25 nov 2009
Politica, in general este o curvarie mare. Sir Winston Churchill spunea: "Un politician bun va prezice alegatorilor sai ce se va intampla maine, peste o luna, un an, cativa ani multe lucruri, ca mai apoi, sa poata explica de ce aceste lucruri nu s+au intamplat". Nu pot sa zic ca e "moto-moto", vorba cioarei, dar in esenta e cam asa.
6. bloodmage, ora: 11:44; 25 nov 2009
Culmea...
tu nu esti toti,tu esti unul/una si care valoreaza mai putin ca unu/una....
7. Zimbru2009, ora: 12:06; 25 nov 2009
#1

Pana acum, liderii comunisti erau cu Ouagadougou.
8. vaser, ora: 12:07; 25 nov 2009
D-le Lupu. Imi pare rau ca nu ai tras nici o invatatura din caderea lui Voronin si a PCRM. Acum cetatenii nu mai pot fi mintiti.mai cu seama ,generatia tanara. sindromul Rosca, oare chiar nu va spune nimic? Faptul ca societatea nu a reactionat negativ la afirmatiile lui Ghimpu, ca el este ROMAN moldovean, si a lui Filat, ca el vorbeste limba ROMANA, chiar nu va spune nimic? De ce incercati sa continuati politica lui Voronin de dizbinare a societatii, or asta a fost principalul motiv pentru care EL si partidul lui a cazut. Ce chiar credeti ca rusii sunt atat de naivi si nu inteleg cine suntem noi cu adevaratelea? De unde aceasta incapatinare tumpita, ca noi putem cu smecherii de aste eftine, sa castigam ceva? Nu cred ca cineva ne va din strainatate ne va stima mai mult dupa astfel de declaratii. Din contra a mai fost inca odata stirbita , de astya data de catre un reprezentant al AIE. Si e mare pacat. Am ramas total dezamagit. Cine a spus ca a participa la o sarbatoare nationala...
9. vaser, ora: 12:22; 25 nov 2009
a unui stat fie el si romania, de catre un "viitor presedinte de stat" este in detrimentul tarii pe care vrea s-o conduca? Din contra, cred ca delaratia asta pripita nu poate sa fi interpretata de poporul ROMAN, ca un gestt de sfidare a bunului simt , de intimidare daca doriti, de nerespect, cel putin din parte unui aspirant la conducerea unui stat care se pretinde a fi bun vecin si prieten, care cere sa fie ajutat sa intre cat mai repede in UE. Cine naibii in genere tea tras de limba sa declari aceste lucruri. Te socoti moldovan-treabva ta (hren s toboi) cum zice rusul. Dar de ce trebuie sa afirmi neaparat ca" EA v etom uceastvovati ne budu") Aceasta este sarbatoare altui stat. Asta cum o ruda te-ar invita la hram , si tu ii raspunzi, eu nu voi participa,asta e hramul tau.. Adevarat ucenic a lui Voronin. Asta e cum i-ai spune " Posiol nahren ,noi nu suntem neamuri.Si atunci cum poate intelege ruda gestul? Consider ca AIE sa pripit cu candidatura lui lupu la presedinte.
10. vaser, ora: 12:23; 25 nov 2009
mai bine alegeri anticipate, de cat in " JITEL nesoversennoletnii" la conducere.
11. CetateanX, ora: 12:29; 25 nov 2009
Atât timp cât există peste 40% de electorat care au votat comuniştii trebuie să existe un partid care să reprezinte acest electorat. Iar Lupu face bine ce face. El ştie foarte bine că electoratul liberal oricum nu va vota cu PD, de aceea face tot ce-i posibil să atragă electoratul fost comunist.

Electoratul PD este cel de centru-stânga şi acum se lucrează anume cu ei. Ori voi vreţi ca toate 4 partide din AIE să se inghesuie pe centru-dreapta? Or în acest caz comuniştii vor rămâne cu aceleaşi 40%.
12. racsor, ora: 12:53; 25 nov 2009
noi trebuie sa fim vitei blanzi care sug la mai multe vaci. Doar ca deseori vaca se dovedeste a fi buhai. Ia rviteii oricat de frumusei si blanzi nu ar fi tot BOI cresc. Iar boii mai tarziu sau mai devreme iau calea abatorului.
13. BlackT, ora: 12:57; 25 nov 2009
daca vei suge de la buhai vei nimeri in filmele sa udesenele animate porno din Germania )

Lupu are respectul pentru ca u incearca sa ia directia de dreapta, deci nu le ia piinea partidelor liberale dar lucreaza cu aluatul pe care il vede in rindurile simpatizantilor PCRM :)
14. iuber, ora: 12:58; 25 nov 2009
CetateanX, ora: 12:29; 25 nov 2009
Foarte bine spus,iata intradevar un comentator care intelege ceva in politica.Sunt deacord 100%
15. BlackT, ora: 13:00; 25 nov 2009
ati mai visat voi vreo data ca moldova va avea legislativ si executiv in colaborare dintre liberali si social-democrati. e un moment istoric si PCRM are rolul important de stafie care impune aceasta colaborare :)
16. BlackT, ora: 13:02; 25 nov 2009
de acord cu CetateanX, incerc sa afirm despre aceasta de o luna de zile chiar si in reportajele din domeniu sportului :)
17. BlackT, ora: 13:09; 25 nov 2009
in perioada pre-comunista a existat partidul agrar daca tineti minte, el miza pe votul taranilor folosind manipularea prin denumire. apoi a aprut deprinderea de a crea logouri desene cit mai populiste pe cap de afis a partidului "cucosi, rindunici, martisori, stefani cei mari" si tot asa mai departe. acest proces a ajuns neefectiv atunci cind comunistii au impus simbolica sovietica leninista a secerei si ciocanului. populatia moldovei era despartita la inceput in tarani si ne tarani inainte de alegeri, apoi in comunisti si necomunisti... ma bucura faptul ca sa ajuns totusi cit de cit la o despartire dea dreptul care tine de orientarea politica a fiecarui cetatean si nu vot inspirat de simbolici oportuniste sau slogonuri la moment :)
18. vaser, ora: 13:40; 25 nov 2009
CetateneX! Sunt de acord cu" 40%electorat comunist"dar sa nu uitam ca cu minciuna inca nimeni nu a mers pre departe. orcand iti va a aminti de ce ai spus odata. acest electorat trebuie educat, si luminat, daca vrei. asta poate este misiunea de baza a unui conducator de stat. Acest "elctorat" , cum il numesti, majoritatea -oameni in varsta20% si 20% rusofili, care niciodata nu vor vota cu etnia majoritara, se uita in gura conducatorului de stat ca la un reje. Si ce spune el- lege este. Numai auzi de la ei " Ai auzit ce-o spus Lupu! Sa nu ne facem iluzii. In fata rusilor orcr moldovian, ROMAN este. numai ca lor le convine mai mult ca noi sa ne numim moldoveni, pentru ca numai astfel ne pot manipula si domina.
19. Onest, ora: 14:50; 25 nov 2009
Dupa intalnirea lui voronin сu Putin in Belorusia in 2007 s-a simtit brusc ca l-a apucat o dragoste nemarginita fata de Rusia si o ura mare fata de Romania. Cam de atunci s-a accelerat simtitor cresterea averii familiei voronin. Vad ca si cu Lupul se intampla cam acelasi scenariu. Se poate de presupus ca si averea lui Lupu v-a creste simtitor in urmatorii ani. Sunt ferm convins ca Lupu a preluat rolul lui voronin de a prezenta interesele Rusiei in Moldova. Mult mai putin ii costa pe rusi sa-l plateasca bine pe un tradator(sau cativai) al intereselor Moldovei, decat pierderea influientei asupra Moldovei.
20. 71477, ora: 17:57; 25 nov 2009
Onest,ai perfectă dreptate tocmai aşa s-a întîmplat şi cu D.Cantemir care a pus Moldova la cheremul ruşilor apoi s-a căpătuit cu cîteva sate.Dece nu a fost altul invitat în S.Peterburg la lucrările partidului chiar şi din PCRM că sunt destui dogmatici acolo? Ei au priceput că în rest nu vor accepta colaborarea pe cînd Lupu e omul lor.

Pentru a putea comenta trebuie sa fiţi logat:
E-mail:
Parola:
Nume:

Comentariu:



Înainte de a plasa un comentariu va rugăm să va familiarizaţi cu termenii şi conditiile comentariilor pe unimedia.md
Log-in
Blogs.UNIMEDIA
Parteneri
AIESEC Moldova
© 2009 New Media Group